Storno podmínky - Letní dětské tábory v Bandárii

V případě že uhradíte celý poplatek (celou cenu tábora) za pobyt / letní dětský tábor a následně vznikne situace, kdy je zapotřebí vystornovat pobyt dítěte, je zde přehled storna.

  • Při zrušení pobytu dítěte do konce března, vrací 100% z ceny *.
  • Při zrušení pobytu dítěte do konce dubna, vrací se 75% z ceny *.
  • Při zrušení pobytu dítěte do konce května, vrací se jen 50% z ceny *.
  • Při zrušení pobytu dítěte do 25. června (naše uzavírka přihlášek a plateb**) se vrací jen 25% z ceny a jen při závažných důvodech, které nemůže rodič ovlivnit *.
  • Po těchto termínech se vrací 0% z ceny - pouze individuální dohody (náhrada účastníka, kterého si sami seženete - stejný věk, pohlaví atd., aby bylo zastupitelné v oddíle, jako odhlašené dítě).

* vážné skryté nemoci apod. Nikoliv úrazy, nachlazení atd.
** od 26. června se již plně věnujeme finální připravě a realizaci I. turnusu

Storno platí jen na celý uhrazený pobyt - ne v případě uhrazené "zálohy" - tehdy je rodič povinnen uhradit rozdíl!

Při neomluveném nenastoupení dítěte na táborový pobyt se vrací "nic".

Bohužel, krátce před táborem jsou uhrazené veškeré poplatky za tábořiště, nakoupený provozní materiál, dle počtu účastníků objednané potraviny, u partnerů - dodavatelů nahlášená odběrová množstvím atd., a pokud bychom vraceli celé částky za pobyt letního dětského tábora, dostali bychom se do ztráty, která by měla přímý vliv na průběh našeho tábora. Nedokážeme ovlivnit zdraví přihlášených dětí ani jiné okolnosti.
Maximálně se však pokoušíme vyjít vstříc rodičům a především dětem, pro které tábory děláme především.

Nové zkušenosti - nové informace

Dříve jsme vycházeli z logiky věci, ale na základě nových zkušeností jsme nuceni "upravit", nebo lépe řečeno textově doplnit "storno podmínky" a to takto:

  • Storno pobytu musí být pochopitelně před zahájením tábora a pobytu - ne v průběhu nebo po toboře.
  • Rozlišujeme Storno (domluvená neúčast) a Propadnutí (nenastoupení k pobytu).
  • Písemně znamená papír - dopis - známka - bezprostředně před táborem a v jeho v průběhu nemáme čas a možnost kontrolovat email, atd. Žádost o Storno musí být doručena na adresu sídla Klubu 112 alespon 2 dny před zahájením tábora.
  • Storno a změny si předem dohodněte telefonicky. Po dohodě zašlete potvrzující sms. Následně budeme vyčkávat na doručení písemného Storna na adresu sdružení.
  • Závažné důvody - závažné onemocnění, nebo vážné zdravotní problémy, umrtí v rodině, atd - kdy rodič nedokáže těmto důvodům zabránit. Nutno doložit.
  • Písemně není SMS - písemná forma opravdu není SMS nebo informace na zeď Facebooku!
  • Požadujete - li něco vrátit - Když chcete cokoliv vrátit zpět, musíte si o to napsat. Ideálně s číslem účtu, variabilním symbolem atd.

Klub 112 a letní dětský tábor není holubník

Narážíme stále na podobné problémy. Rodiče si myslí, že organizace pořádající letní dětské tábory je holubník, kde se nemusí dodržovat pravidla a lze si je volně upravovat dle potřeb rodičů a okolností. Opravdu tomu tak není.

Časté chyby

Rodiče dělají stále ty samé chyby. Buď nekomunikují (dělají mrtvé brouky) a nebo si myslí, že kdykoliv lze cokoliv udělat. Opravdu je zapotřebí řešit věci s předstihem a to písemně. Veškeré změny musí být doloženy a přiloženy k závazné příhlášce, například pro případné kontroly, atd. Pokud něco posíláte, vyčkejte na odpověď. To že jste nedostali odpověď může být i známka toho, že jsme to nečetli a tudíž o tom nevíme.

Novinky z tábora

Naši partneři

Autobusy pro naše letní dětské tábory